Vážení zákazníci, 30.6. až 8.7.2018 čerpáme dovolenou a v prodejně bude ZAVŘENO. Děkujeme za pochopení.

Reklamace zboží

1, Při poškození zboží přepravcem

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. 
Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

  • Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • DPD oznamte neprodleně na tel. 841 700 700
  • PPL oznamte 844 775 775
  • ZÁSILKOVNA obraťte se osobně na svoje výdejní místo

 

2, Když zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

V tomto případě prosím napište na e-mail obchod@hombrac.cz kde vám individuálně pomůžeme.

3, Záruční reklamace

Kontaktujte nás na email a popište nám problém, který se zbožím máte. Obratem Vám poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Připravte si:

  • faktura/daňový doklad (kopie)
  • záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)
  • popis závady + kontakt na vaši osobu = vyplňte dotazník zde: reklamacni-protokol a zašlete nám ho společně s reklamovaným zbožím

Lhůty pro vyřízení reklamace

  • Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.
  • Prodejce si vyhrazuje dle VoP prodloužit lhůtu reklamace na zboží pocházející od zahraničních dodavatelů na 60 kalendářních dnů.
  • Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
  • Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté případně kontaktován(a) a informován(a) naším reklamačním oddělením o dalším postupu.